Miért rögtön az árat kell csökkenteni, ha nem kel el azonnal az ingatlan?! – 4. Ezért fontos a jó lakáshirdetés!

Ezért fontos a jó lakásfotó! Marsala Home Staging
Miért rögtön az árat kell csökkenteni, ha nem kel el azonnal az ingatlan?! – 3. Ezért fontos a jó lakásfotó!
2017-09-11
3D látványterv - Marsala Home Staging
A Marsala 3D látványtervet és montázst is készít a home staginghez
2017-10-18
Ezért fontos a jó lakáshirdetés!, lakáshirdetés home staging segítséggel

Miért rögtön az árat kell csökkenteni, ha nem kel el azonnal az ingatlan?! – 4. Ezért fontos a jó lakáshirdetés!

 

Ha nem kel el azonnal az ingatlan, miért mindjárt az árat kellene levinni?

Hiszen egy eladó ingatlannak vannak más paraméterei is, amit érdemes megvizsgálni…

Most a hirdetési szöveget vizsgáljuk meg…

Miután felkészítettük a lakást, rendet raktunk, minden csillog-villog, a lakás letisztult képet mutat, szépen be is van fotózva, akkor mire van még szükség a sikeres eladáshoz?

Tökéletes lakáshirdetésre!

Ha azt szeretnénk, hogy a lakásunkat olyanok keressék fel, akiket valóban érdekel és nem csak gyönyörködni és nézelődni akarnak, akkor készítsünk hatékony lakáshirdetést!

Szerepeljenek benne mindazok az információk, amikre a vevőnek szüksége van: az ingatlan külső, tágabb környezetének leírásától az infrastruktúrán át a lakás belső tereinek leírásáig!

Nagyon fontos, hogy kiemeljük, kik azok, akiknek megfelelő lesz a lakás (méretei, szobaszáma és az adottságai alapján) és mik azok az előnyök, amiket nyújtunk a leendő tulajdonosoknak.

Nevezzük meg bátran az előnyös tulajdonságokat és mutassuk be, miért lesz az jó a vevőnek itt lakni. Írjuk le a lakást, mintha egy látogató szemével néznénk helyiségről helyiségre és adjuk át azokat a gondolatokat, érzéseket, amik eszünkbe jutnak…ne feledjük el azonban, hogy nem lányregényt írunk, hanem a valóságot, azt, amit a vevő VALÓBAN látni és tapasztalni fog!

Ha különleges – akár belsőépítészeti vagy technológiai – megoldások vannak a lakásban, nyugodtan emeljük ki, de vigyázzunk, ne műszaki leírást adjunk, mert az nem érdekli az érdeklődőt.

A jó lakáshirdetés ismérve tehát, hogy részletes, de nem terjengős; informatív, de nem érthetetlen; megfelelően tagolt, de nem végeláthatatlan…

Ha tetszett a bejegyzés, iratkozzon fel az INGYENES E-BOOK-ra, amiben 9+1 hasznos tippet talál arra, hogy készítse fel fillérekből lakását az eladásra!

A Facebook oldalunkon is megtalál, illetve kérdéseit bátran felteheti zárt csoportunkban is, keresse a Like-olom a Home Staging-et!

 

 


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

10 − 5 =