Minden, amit a tökéletes lakáshirdetésről tudni kell!

3 titok arról, hogy mit rejt a Marsala?
2017-12-16
Vendégblog – A rendről, ha el szeretnéd adni a lakásod
2018-01-05

Minden, amit a tökéletes lakáshirdetésről tudni kell!

Ha azt szeretnénk, hogy eladó lakásunkat olyanok keressék fel, akiket valóban érdekel és nem csak nézelődni és tájékozódni akarnak, akkor készítsünk tökéletes lakáshirdetést!

De mitől tökéletes egy lakáshirdetés?

 

Stratégia, célcsoport

Először is legyen egy stratégiánk, hogy KINEK, MIT akarunk eladni! Tudnunk kell, kik fogják megvenni a lakásunkat!

Például a mérete alapján lehet számítani arra, hogy egy fő, egy pár vagy egy nagyobb család fogja megvenni….Az elhelyezkedése alapján tudunk következtetni arra, hogy vevőink a belvárosi lakás vagy mondjuk a kertvárosi családi házas életforma hívei…a környék adottságai  alapján lehet tudni, hogy gyerekesek vagy inkább nyugalmat keresők fognak érdeklődni…stb.

 

Célcsoport igényei, elvárásai

Ha már tudjuk, hogy ki a célcsoportunk, azt is tudnunk kell, hogy MIK AZ IGÉNYEIK? MI FONTOS a vevőinknek? Mit várnak el a lakástól? Mi ÉRTÉK számukra?

Fontos-e, hogy iskolák, óvodák, játszóterek legyenek a közelben? Érték-e számukra a legfelső emelet vagy éppen ellenkezőleg? Esetleg a természet közelségét részesítik-e előnyben? Fontos-e nekik a garázs? Vagy tömegközlekednek?

 

Előnyök kiemelése

Ha tudjuk, hogy vevőink mit várnak el leendő lakásuktól, akkor az a feladatunk, hogy azokat az előnyös tulajdonságokat emeljük ki, amiket A MI LAKÁSUNK ÉPPEN NEKIK NYÚJTANI TUD.

Nevezzük meg bátran ezeket az előnyöket és mutassuk be, miért lesz jó a vevőnek itt lakni. Írjuk le a lakást, mintha egy látogató szemével néznénk helyiségről helyiségre és adjuk át azokat a gondolatokat, érzéseket, amiket nyújt az ingatlan…ne feledjük el azonban, hogy nem lányregényt írunk, hanem a valóságot, azt, amit a vevő VALÓBAN látni és tapasztalni fog!

 

Fontos alapinformációk

Mindenképpen térjünk ki olyan sarkalatos pontokra, mint a lakás méretei, elhelyezkedése, tájolása, környezetének leírása, parkolási lehetőség, erkély vagy terasz van-e, udvar vagy kertkapcsolat van-e…stb?

Ha különleges – akár belsőépítészeti vagy technológiai – megoldások vannak a lakásban, nyugodtan emeljük ki, de vigyázzunk, de műszaki leírást adjunk, mert az nem érdekli az érdeklődőt.

 

Stílus, forma

Ne feledkezzünk el a stílusról és a formáról sem!

Mindig adjunk hirdetésünknek egy viszonylag rövid és érdekes FŐCÍMET, amely magában foglalja az eladó lakás lényeges és fontos előnyeit és felkelti a vevő figyelmét és érdeklődését!

A hirdetés szövegét építsük fel és tagoljuk logikusan! A betűméretek változtatásával emeljük ki az alcímeket, de csak maximum két méretet használjunk, hogy átlátható és könnyen olvasható legyen a szöveg.

Figyeljünk a stílusra; lehet akár humort is belevinni, de mindig vigyázzunk arra, hogy hirdetésünk stílusa illeszkedjen a célcsoportunkhoz!

 

Tehát ilyen a jó lakáshirdetés

Összefoglalva tehát: a  tökéletes  lakáshirdetés ismérve tehát, hogy részletes, alapos, de nem terjengős;  informatív, tájékoztató, de nem érthetetlen; megfelelően tagolt, átlátható, de nem végeláthatatlan…

 

 

Remélem, cikkemmel hozzásegítettem lakáshirdetése megfogalmazásához. Ha mégis úgy érzi, hogy segítségre szorul, elérhetőségeimen szívesen állok rendelkezésére további tanácsadással vagy hirdetése elkészítésével.

 

Ha tetszett a cikk, egy Facebook megosztással biztosan másoknak is örömet szerez vele…


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

6 + 15 =