Egy visszatérő ügyfelem ingatlan beruházásokkal és kivitelezésekkel foglalkozik, legutóbb egy újonnan épülő családi ház mihamarabbi eladásához kérte a segítségem.
Ahhoz, hogy a ház már ebben az építési fázisban értékesíthető legyen, elengedhetetlen, hogy a vevő lássa maga előtt a megálmodott otthont.
Ügyfelem elküldte nekem a pillanatnyi állapotról készült fotókat, a ház alaprajzát, illetve az általa elképzelt berendezést.
Ezek alapján készítettem 3D látványterveket az egylégterű előtér-konyha-étkező-nappalira.
Mire törekedtem a látványtervezés során?
1. Az összkép egy rendezett, letisztult, ugyanakkor otthon lakás képét mutassa
Az ingatlan eladás előtti felkészítésekor ugyanis az a cél, hogy a vevő első benyomása egy rendezett, letisztult, szellős és átlátható otthon legyen.
2. Keltse fel a vevő figyelmét, vonzza oda a tekintetét
A lakás alaphangulatát a semleges meleg színek adják, de ahhoz, hogy a vevő érdeklődését felkeltse a kép, figyelemfelkeltő, szembeötlő színek is kellenek, vagy a nagyobb bútordarabokon vagy a kisebb-nagyobb kiegészítőkön.
3. Adjon támpontokat a konyha kialakításhoz
A konyha kialakítása sokszor okoz fejtörést a vevőknek, főleg, ha viszonylag kis helyen kell megoldani. Ebben az esetben is kompromisszumot kellett kötni, nem fért volna el minden funkció a rendelkezésre álló helyen, így a hűtő az étkező mellé került.
4. Nyújtson inspirációt a bútorozáshoz
A nappali berendezésénél pl. segítséget jelent, hogy látszik, mekkora helye van valójában a kanapénak. A vevő a mérethű látványtervekből ugyanis sokkal könnyebben el tudja képzelni a valós méreteket, mint üres falakat ábrázoló fotókból. .
Összességében az, hogy a vevő a fehér csupasz falak helyett színes, hangulatos és valós élethelyzetet bemutató otthon képét látja, kellemes érzéseket, pozitív érzelmeket kelt benne. Vásárlási döntését pedig minden esetben ezek a pozitív érzelmek határozzák meg, mint azt pszichológusok már korábban megállapították….
Ha szeretnél még több képet nézni elkészült látványterveimről, kattints ide a GALÉRIÁBA.