Így add el drágábban a lakásod, ha befektető vagy!

Hogyan varázsoljuk vonzóvá eladó lakásunkat mindössze 2 óra alatt?
2018-02-01
Ezekkel a színekkel lesz harmónia a lakásban
2018-03-08

Így add el drágábban a lakásod, ha befektető vagy!

 

Statisztikák és ingatlanpiaci szereplők is alátámasztják, hogy az utóbbi időben a vevők több,mint 70%-a nagyon jó és jó állapotú lakást akar venni, mert tudja, mekkora a munkaerőhiány az építőiparban, mennyi időbe és energiába kerül az anyagok beszerzése, az utánajárás, nem beszélve a felújítás elhúzódásával, az idegeskedéssel.

Ha Te is befektetési céllal vásároltál lakást, jó, ha tudod, hogy eladásakor a felújításon kívül extraprofitot is el tudsz érni! Ebben a cikkben megmutatom, hogyan…

Hogyan érj el extraprofitot a felújítás után?

  • ha eladásra vagy hosszú távú bérbeadásra tervezel,
  • és a felújításon felül többletértéket is szeretnél nyújtani,
  • valamint ezt hosszú távon extraprofittá szeretnéd alakítani,

akkor ragadd meg a lehetőséget és élj a home staging eszközeivel – készítsd fel az ingatlant az eladásra,  mutasd meg a benne rejlő lehetőségeket  bútorozással és berendezéssel!

 

Miért éri meg stagingelni, ha el akarod adni a lakást?

Mert az ingatlan értékének 1-3%-ának befektetésével a lakást 10-30%-kal magasabb áron el tudod adni!

2017-es példa:

Budapest III. kerületében lévő 2+fél szobás lakás 2017 első félévben teljes körű felújításon esett át, majd komplett bútorozással, kiegészítőkkel és hangulati elemekkel azonnal költözhető, beleszeretős otthon vált belőle.

A projekt eredményeképpen a vevő a lakást teljes berendezéssel ALKU NÉLKÜL vette meg!

Befektetett összeg az eladási árhoz képest: 2,3%
Becsült érték: 28-30 millió Ft
Eladási ár: 33,99 millió Ft
Értékesítési idő: 2 hónap
Értéknövekmény: 5,99-3,99 millió Ft, (21,3 – 13,3% -2 hónapra)

További előnyök:

A bútorozással és stylinggal szűrheted az igényesebb és az ÉRTÉKRE vágyó vevőket!

A tökéletes műszaki és esztétikai állapotban lévő lakás esetén nem hagysz teret az alkunak, a vevőnek nincs valós hivatkozási alapja az alkura!

 

Miért éri meg többletértéket nyújtanod a vevődnek?

Mert

  • a vevőt sokkal erősebb benyomások érik, mint egy üres ingatlannál
  • jobban el tudja képzelni a berendezést, ha már vannak benne bútorok
  • ha berendezés is megvásárolható, készen kapja a kényelmes megoldást, nem kell utánajárnia.

Mivel

  • álmai otthonát keresi  és érzelmi alapon dönt, amit megpróbál racionális érvekkel alátámasztani, ezért
  • a számára tökéletes és azonnal költözhető lakásért hajlandó megfizetni a többletértéket!

 

És mi a helyzet bérbeadáskor?

Hosszú távú bérbeadásban gondolkozók számára az az előny, hogy egy színvonalasan, praktikusan és ízlésesen berendezett lakás drágábban bérbe adható, így abból magasabb passzív jövedelmet érhető el.

 

 Mit tegyél a felújított üres lakásoddal?

  • Bútorozd be, de csak annyira, hogy megmutasd a funkciókat!

A vevők nagy része egy üres lakásban nem látja, hogyan lehet azt a legjobban bebútorozni,  milyen bútort hova érdemes tenni,  egyáltalán melyik bútor hova fér el. A bebútorozással segítesz a vevőnek elképzelnie itt az életét, és meghozni a döntését.

A színeknél ügyelj a 60-30-10-es szabályra!
Három színt válassz: egy domináns , egy kiegészítő és egy feltűnő színt.
A semleges, natúr színű domináns szín – pl. krémszín, tojáshéj, vanília – legyen 60%-ban. A kiegészítő szín – ami lehet a domináns színnek egy halványabb vagy élénkebb árnyalata  pl. mogyoró, kakaó, barna –  kb. 30%-ban, míg a feltűnő szín a kiegészítőkön jelenjen meg egy ezektől teljesen elütő színben, pl.  türkiz, zöld, sárga (10%).

  • Tedd otthonossá!

A hangulatot nemcsak színekkel, hanem a dekorációkkal  is teremthetsz. Harmóniát sugároz és a dísztárgyak jobban mutatnak, ha páratlan számokban gondolkodsz, leginkább 3-as egységekben. Ez azt jelenti, hogy vagy három egyforma dísztárgyat veszel vagy a három tárgy színében, vagy formájában megegyezik.

  • Készíts tökéletes lakáshirdetést!

Ha a lakásod elkészült, akkor hirdesd meg!
Készítsd tökéletes lakáshirdetést úgy, hogy a jó minőségű és a tereket megmutató lakásfotókat készítesz,és figyelemfelkeltő, informatív hirdetésszöveget írsz. Hamarosan egy másik bejegyzésben azt is megtudhatod, hogyan… 🙂


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

öt + 20 =